Doa Untuk Menguatkan Zakar Yang Harus Kita Amalkan Terutama Sekali Bagi Kaum Adam

Header Ads

Doa Untuk Menguatkan Zakar Yang Harus Kita Amalkan Terutama Sekali Bagi Kaum Adam


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera | Perhubungan zahir dan batin di antara pasangan suami dan isteri yang dilaksanakan sebagai tanggungjawab batin ( hubungan sexsual ) suami terhadap isteri  atau isteri kepada suami atau melalui ikatan perkahwinan yang sah ( halal ) amatlah digalakkan di dalam islam .

Di samping mendapat pahala dari Allah S.W.T ia juga merupakan suatu aktiviti yang menyenangkan dan  . . . . . . . kerana di saat itu segala hasrat , kasih sayang , rasa cinta , rasa bahagia atau pelbagai kemungkinan tercipta .

Tanpa diduga atau disedari atau juga sedar tak sedar , tiba - tiba rasa nikmat yang ingin dikecapi bersama pasangan menjadi hambar dek kerana kurang atau hilangnya keperkasaan anggota utama  ( zakar ) untuk bersetubuh atau berjimak .

Oleh itu di dalam Islam diajarkan beberapa doa yang bisa diamalkan untuk meningkatkan prestasi dan stamina untuk menguatkan zakar dan tenaga batin .Kepuasan dalam berjimak juga merupakan salah satu kunci utama dalam keharmonian rumahtangga .

Oleh yang demikian kami kongsikan beberapa doa untuk menguatkan zakar yang boleh diamalkan  untuk kebahagiaan suami isteri seperti mana yang tertera di bawah :

  • 1 - Cubalah kaedah ini untuk menguatkan zakar yang lemah .Hendaklah membaca doa ini sebanyak 7 kali kepada air yang suam ,kemudian mandikanlah zakar atau celupkanlah tuala kecil ke dalam air suam itu kemudian perahkan airnya dan bungkuslah zakar dengan tuala itu sehingga sejuk. Cubalah amalkan sehingga 7 hari berterusan .

" Bismilah Hiroh Man Niroh Him Yaa Qahar, Lailla Ha il lulloh, Wahidul Qahar "

  • 2 - Doa yang dibaca waktu zakar lemah :
  • Jika di rasai lemah zakar bagi jimak ( bersetubuh ), bacalah doa di bawah ini 3 kali kepada zakar di waktu hendak jimak (bersetubuh) itu niscaya jadi kuat bersetubuh. Inn Syaa Allah.



  • 3 - Anda amalkan doa di bawah ini dengan membaca sebanyak 7 kali ketika hendak bersetubuh. Inn Syaa Allah ia dapat mengeraskan zakar .

 بِِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
اَلْحَمْدُ ِللهِ الَّذِىْ خَلَقَ مِنَ الْمَاءِ بَشَرًا

" Bismilah Hiroh Man Niroh Him Alhamdu lillahil lazi kholako minal maa i basharo "

  • 4 - Sebelum tidur ambil sedikit minyak yang di khaskan untuk zakar dan gosokkan dengan laju pada tapak tangan untuk memanaskan tapak tangan .Letakkan sedikit minyak tersebut pada jari-jemari tangan dan urut di kelengkang ia itu di antara dubur ke telur zakar .Tekan sedikit dan pastikan urut sehala saja, yakni dari dubur mengarah ke telur zakar.Baca doa ini sebanyak 7 kali .

- Ya Qadim - Ya Daim - Ya Ahad - Ya Wahid - Ya Samad - Ya Allah  - Ya Allah - Ya Allah - Ya Qahar - Ya Qahar - Ya Qahar - Lailaha il’aLlah hu Wahidul Qahar.

Oleh yang demikian kita sebagai hamba Allah amatlah digalakkan berusaha ikhtiar dalam pelbagai cara sama ada melalui cara moden atau melalui perubatan alternatif yang difikirkan perlu asal ianya tidak bercanggah dengan ajaran ISLAM dari berpeluk tubuh menunggu bilakah tiap - tiap penyakit yang dihidapi beransur baik atau kembali seperti sedia kala .

Suka kami nyatakan di sini segala bentuk ayat , doa dan juga petua - tips yang kami kongsi / terbit di sini yang berkaitan tentang kesan atau mustajab atau juga sebaliknya adalah di atas individu masing - masing .Selamat Mencuba .

Catat Ulasan

0 Ulasan