Lirik Lagu - Disaat Sendiri - Kumpulan Dadali


Hari demi hari telah Ku lewati

Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diri Ku

Sepi hati ini membunuh Ku
Ku coba untuk cari pengganti Mu
Namun tak ada yang seperti Mu

Rindu aku, sangat rindu kamu

Terasa sejak kau masih ada di dekat Ku
Tak mudah aku melupakan diri Mu
Di saat aku terbangun dari tidur Ku

Rindu aku, sangat rindu kamu

Terasa sejak kau masih ada di dekat Ku
Tak mudah aku melupakan diri Mu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diri Ku

Sepi hati ini membunuh Ku
Ku coba untuk cari pengganti Mu
Namun tak ada yang seperti Mu

Rindu aku, sangat rindu kamu

Terasa sejak kau masih ada di dekat Ku
Tak mudah aku melupakan diri Mu
Di saat aku terbangun dari tidur Ku

Rindu aku, sangat rindu kamu

Terasa sejak kau masih ada di dekat Ku
Tak mudah aku melupakan diri Mu
Di saat aku sendiri



DISCLAIMER : Pelbagai bentuk imej , gambar , artikel , video dan pautan yang terkandung dalam blog ini diambil dari sumber - sumber lain . Oleh yang demikian dengan itu HAK CIPTA / COPYRIGHT dimiliki sepenuhnya oleh pemilik sumber / material tersebut . Sumber Youtube : ascadamuzik .

Dapatkan artikel terkini terus ke inbox email anda :

PENAFIAN ( DISCLAIMER ) : Pelbagai bentuk imej, gambar, artikel, video dan pautan yang terkandung dalam blog ini diambil dari sumber - sumber lain .Oleh yang demikian dengan itu HAK CIPTA / COPYRIGHT dimiliki sepenuhnya oleh pemilik sumber tersebut .

0 Response to "Lirik Lagu - Disaat Sendiri - Kumpulan Dadali"

Catat Ulasan

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel