Lirik Lagu - Pesan - Irfan Haris


Di saat Ku tiada nanti, tiada lagi di sisi Mu
Jangan kau bersedih dan menangis
Engkau insan yang Ku sayang
Yang paling Ku kasih diri Mu
Amat bererti hidup Ku
Nanti di akhir nafas Ku
Lihatlah Ku buat kali yang terakhir
Doa doakanlah aku
Di saat aku menghadap - Nya

Jaga diri Mu, sayang Ku
Disaat Ku, bila tiada di sisi Mu
Semoga cinta kitakan bersama
Dihati Mu . . .

Jadikan aku yang terakhir
Sampai nafas Ku terhenti di hujung waktu
Saat Ku kirim cinta yang abadi . . .

Nanti di akhir nafas Ku
Lihatlah Ku buat kali yang terakhir
Doa doakanlah aku
Di saat aku menghadap - Nya

Jaga diri Mu, sayang Ku
Disaat Ku, bila tiada di sisi Mu
Semoga cinta kitakan bersama
Dihati Mu . . .

Jadikan aku yang terakhir
Sampai nafas Ku terhenti di hujung waktu
Saat Ku kirim cinta yang abadi



DISCLAIMER : Pelbagai bentuk imej , gambar , artikel , video dan pautan yang terkandung dalam blog ini diambil dari sumber - sumber lain . Oleh yang demikian dengan itu HAK CIPTA / COPYRIGHT dimiliki sepenuhnya oleh pemilik sumber / material tersebut . Sumber Youtube : Archipelago Music .

Dapatkan artikel terkini terus ke inbox email anda :

PENAFIAN ( DISCLAIMER ) : Pelbagai bentuk imej, gambar, artikel, video dan pautan yang terkandung dalam blog ini diambil dari sumber - sumber lain .Oleh yang demikian dengan itu HAK CIPTA / COPYRIGHT dimiliki sepenuhnya oleh pemilik sumber tersebut .

2 Responses to "Lirik Lagu - Pesan - Irfan Haris"

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel