Lirik Lagu - Pada-Mu Ku Bersujud - Afgan


Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa Ku lihat
Selain hanya nama Mu
Ya Allah
Esok ataukah nanti
Ampuni semua salah Ku
Lindungi aku dari
Segala fitnah

Kau tempat Ku meminta
Kau beri Ku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba Mu yang selalu bertaubat

Ampuni Ku Ya Allah
Yang sering melupakan Mu
Saat Kau limpahkan karunia Mu
Dalam sunyi aku bersujud

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salah Ku
Lindungi aku dari
Segala fitnah
Kau tempat Ku meminta
Kau beri Ku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba Mu yang selalu bertaubat

Ampuni Ku Ya Allah
Yang sering melupakan Mu
Saat Kau limpahkan karunia Mu
Dalam sunyi aku bersujud

Kau tempat Ku meminta
Kau beri Ku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba Mu yang selalu bertaubat

Ampuni Ku Ya Allah
Yang sering melupakan Mu
Saat Kau limpahkan karunia Mu
Dalam sunyi aku bersujud
Pada Mu . . . .



Pelbagai bentuk imej , gambar , artikel , video dan pautan yang terkandung dalam blog ini diambil dari sumber - sumber lain . Oleh yang demikian dengan itu HAK CIPTA / COPYRIGHT dimiliki sepenuhnya oleh pemilik sumber / material tersebut . Sumber Youtube : wannabmusicprod .

Dapatkan artikel terkini terus ke inbox email anda :

PENAFIAN ( DISCLAIMER ) : Pelbagai bentuk imej, gambar, artikel, video dan pautan yang terkandung dalam blog ini diambil dari sumber - sumber lain .Oleh yang demikian dengan itu HAK CIPTA / COPYRIGHT dimiliki sepenuhnya oleh pemilik sumber tersebut .

0 Response to "Lirik Lagu - Pada-Mu Ku Bersujud - Afgan"

Catat Ulasan

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel